0 RSD
0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Šta raditi kada je toner pri kraju ili se potroši

Šta raditi kada je toner pri kraju ili se potroši

Toneri i kertridži u štampačima ne traju večno. Desi se da čak i kada nam računar daje upozorenja da nam nije ostalo još puno boje za štampanje mi i dalje odlažemo njegovu zamenu. Želimo da uštedimo i da iskoristimo i poslednju kap boje u toneru. Ili možda čekamo da se oslobodimo svih obaveza na poslu, a onda u međuvremenu zaboravimo i na taj važan detalj.

Sigurno ste bili u situaciji da pokušavate da odštampate neki važan dokument, a iz štampača izađe papir sa bledim tekstom ili slovima koji nedostaju? Kada se to desi ako štampate nešto za sebe, onda to i nije tako strašno, ali kada vam hitno treba čitljiv i uredan dokument nastaje zabrinjavajuća situacija i imate još više posla oko zamene tonera ili kertridža. Zato je bolje izbeći dodatni stress i na vreme zameniti toner.

Koliko će trajati toner?

Vek trajanja tonera zavisi od toga koliko često koristite štampač. Za  svakodnevno pripremanje dokumenta ili ugovora, toner neće potrajati duže od dva do tri meseca ( oko 1200do 2500 štampanih strana.) Kada sve radi bez poteškoća  teško da će neko brojati svaki papir koji izađe iz štampača pa da zna unapred koliko još može da štampa.

Postoje formule koje precizno izračunavaju koliko će vas toneri služiti mada i za to unapred treba znati koliko će biti teksta, grafikona, slika… To ume da bude veoma zbunjujuće ako isti štampač koristi više osoba. Opcija koju imaju današnji štampači je Toner Save mode (kako je to naznačeno kod Brother i Samsung štampača) ili Eco mode kako je opcija obeležna kod HP štampača. Ova opcija je odlična jer neće uticati na to koliko vam je taman ili svetao odštampani tekst, već samo štedi toner. Možete uštedeti i na fontu i proredima. Koliko god da Times New Roman deluje elegantno, nije baš ekonomičan.

  1. Prvo upozorenje se pojavljuje na monitoru računara. Ono jeste preventivno, i možete još neko vreme štampati, ali ga ne treba zanemariti.
  2. Ako je nivo praha u toneru nizak glava za štampanje nije ravnomerno obložena bojom, ili se stvaraju grudvice, pa se tako dešava da na papiru ostaju linije.
  3. Još jedan simptom da je neophodno zameniti toner su blede boje. To se najčešće može primetiti kod crne boje, ali i kod tonera u boji.
Kako da maksimalno iskoristite toner?

Možete izvaditi toner i promućkati ga, ali morate biti veoma pažljivi kada to radite kako vam boja ne bi završila na odeći. Dobra strana je, da ćete moći barem narednih nekoliko dana još da štampate.

Bez obzira da li ste dočekali poslednji trenutak da biste zamenili toner ili već reagujete na prvo upozorenje, kod nas možete naći originalne ili kompatibilne tonere za veliki broj štampača. Mi ćemo se potruditi da vam ih dostavimo što brže i pomognemo vam da obavljate svoj posao nesmetano.

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.