0 RSD
0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Čipovi na tonerima i kertridžima

Čipovi na tonerima i kertridžima

Čip je komad elektronike sa električnim kontaktima koji funkcioniše kao skladište podataka i informacija. Umetanjem kertridža ili tonera koji sadrži čip u štampač, štampač može da pročita njegov sadržaj i da ga u većini slučajeva upiše i izmeni. Postoji mnogo verzija čipova u industriji štampača.

Koje informacije čuva čip na štampaču?

U zavisnosti od tipa, proizvođača i nivoa razvoja, čip može da skladišti nekoliko vrsta informacija: tačan tip kertridža ili tonera: na osnovu toga štampač tačno identifikuje koji kertridž je umetnuto i da li je ispravno umetnuto (da nismo slučajno zamenili crnu sa cijan bojom) izračunatu cenu materijala za štampanje, odnosno koliko smo potrošili ili smo već odštampali sa datim kertridžom? Štampač u većini slučajeva ne zna koliko je mastila u kertridžu, on samo procenjuje njegovu količinu i izračunava je na osnovu parametara do sada odštampanih stranica. Ova informacija se takođe može staviti na čip kao informacija. Ne računaju se štampane stranice, već njihovi zbirni parametri, garanciju i datum isteka kertridža sa mastilom ili laserskog tonera. Ne čuvaju svi proizvođači ove informacije, ali one postaju sve češće (obično ih koristi HP).

Iz navedenog možemo videti da čip čuva mnogo važnih informacija u smislu rada. Proizvođači stalno razvijaju čipove, boreći se na taj način protiv proizvođača kompatibilnih verzija.

Da li ste ikada čuli da štampač nije prihvatio kompatibilni ili dopunjen toner iako je bio istog tipa? U 99% slučajeva problem nije toner, ali je štampač odlučio da ne dozvoli korišćenje ovog pribora na osnovu informacija koje daje čip. U većini slučajeva, ovaj potrošni materijal će savršeno funkcionisati u drugom štampaču.

Proizvođači se stalno bore protiv upotrebe zamenskih materijala za štampače. Oni pokušavaju da sa raznim tehnikama prepoznaju čipove zamenskih tonera i kertridža nakon prodaje, tako da se upravljački programi ili interni softver štampača se često ažuriraju kako bi mogli da isključe neoriginalne proizvode.  Sigurno ste čuli za slučaj kada neko uvek koristi isti kompatibilni kertridž u svom štampaču i jednog dana više ne želi da ga prihvati. U ovom slučaju se verovatno dogodilo gore navedeno.

U zadnje vreme kupci sve češće traže zamenske tonere bez čipa i u boji. U ovom slučaju morate imate original (OEM) toner, sa kojeg možete skinuti čip i premestiti ga na zamenske tonere bez čipa. Prvobitno je da proverite DA LI MOŽE DA SE SKINE ČIP SA ORIGINALNOG TONERA jer kao što smo i spomenuli, proizvođači se bore protiv upotrebe zamenskih tonera. Ako možete skinuti čip, morate paziti da ne bi slučajno oštetili originalni čip tokom premeštanja. Tada možete štampati bez problema, bez ikakvih podešavanja, jer štampač prepoznaje originalni čip. U slučaju ako ne možete skinuti čip sa tonera, ili ste već više puta koristili original, morate kupiti novi ORIGINALNI toner.

Ako želite da koristite zamenske tonere i kertridže za štampanje, ne dozvolite da se softver štampača ažurira ili isključite automatska ažuriranja i ponovo ih omogućite samo kada je to opravdano.

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.