0 RSD
0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Ne volite da menjate toner u vašem štampaču? Niste jedini

Ne volite da menjate toner u vašem štampaču? Niste jedini

Uveravamo vas: nikako niste sami. S vremena na vreme u životu svakog štampača dođe trenutak kada sistem pokaže da je mastilo isteklo. U takvim trenucima se obično svi spremaju za operaciju, stisnu zube i zasuču rukave, jer budimo iskreni: zamena tonera nije jedna od naših omiljenih stvari. Naravno, to je i dalje neophodno svakih nekoliko meseci, ali i tada možemo poželeti da nam cela operacija bude usred leđa.

Potpuno razumemo ako se i vi pridružite velikom kampu onih koji nisu ljubitelji hrabre operacije zamene tonera. Budimo iskreni, nije dostojno menadžera kompanije da menja prašnjav, prljav toner uređaj u mašini usred radnog dana, između 2-3 sastanka, uronjen do grla u vaš štampač.

Većinom, podrazumevana postavka upozorava korisnike kada su zalihe tonera pri kraju. Obično, ovo nestaje kada ostane oko 10% -20% tonera.

Umesto da samo zamenite toner čim lampica upozorenja počne da treperi, koristite to kao znak da počnete da pažljivo pratite kada da promenite toner. Zapamtite, verovatno vam je još uvek ostalo oko 10–20% tonera u kertridžu. Bacanje sada bi bilo kao da spalite svoj teško zarađeni novac. Znaćete da je konačno vreme za zamenu kada odštampane stranice počnu da postaju prugaste, svetlije ili očigledno slabijeg kvaliteta.

Umesto toga, uzmite u obzir koliko je otprilike poslova završeno. Recimo da koristite kertridž za štampanje visokog učinka — kada počnete da se približavate toj oznaci od 10%, ili oko 2–4.000 stranica, počnite da zaista tražite one znakove da je kertridž konačno presušio.

Ili, ako vam je data kontrola nad administrativnim podešavanjima na vašim uređajima, možete takođe da odštampate stranicu sa statusom potrošnog materijala direktno sa svog štampača. Stranica sa statusom potrošnog materijala će prikazati statistiku uključujući procenat preostalog tonera, broj stranica preostalih za kertridž itd.

Nakon provere statusa, ako preostale stranice na toneru premašuju broj potreban za dovršetak sledećeg zadatka štampanja, možete bezbedno da štampate bez brige.

KORACI: Stavite iskorišćeni kertridž sa tonerom u kesu za reciklažu.

  • Pronađite narandžastu kopču na novom toneru.
  • Uklonite narandžastu kopču povlačenjem nagore.
  • Uhvatite obe strane kertridža sa tonerom, a zatim ga rasporedite laganim ljuljanjem kertridža sa tonerom napred-nazad.
  • Savijte jezičak na levoj strani kertridža sa tonerom dok se jezičak ne olabavi. Povucite jezičak dok se sva zaptivna traka ne ukloni sa tonera.
  • Stavite jezičak i traku u kutiju kertridža sa tonerom da biste ga vratili na reciklažu.
  • Poravnajte novi kertridž sa tonerom sa šinama unutar štampača, a zatim gurnite kertridž sa tonerom dok čvrsto ne nalegne.

Šta još možete da uradite ako zamena tonera pođe po zlu?

Ako imate sreće, možete se izvući sa 1-2 praktična poteza: dobro protresite toner pre nego što bacite celu mogućnost kroz prozor. Moguće je da se prah mastila u njemu toliko slegao – ako koristite laserski štampač – da mu je potrebna mala pomoć pre rada. Inače, vredi pogledati i oko kućišta čipa, jer se ni njegova greška ne može isključiti.

Kada govorimo između sebe, ne možete da počnete da sumnjate da toner treba da se promeni samo kada ekran treperi prazan. Jer postoje i drugi znaci da su čestice prašine ušle u mašinu, na primer, ako otisak izlazi iz vašeg štampača prugast ili mutan.

Ako želite da smanjite broj zamene tonera, postoji rešenje i za to.

Međutim, za ovo morate da pređete na ekološki prihvatljiv štampač, koji može značajno smanjiti upotrebu tonera. Sa štampačima koji rade sa tehnologijom bez toplote, na primer, ne možete samo da uštedite na troškovima tonera, već možete i da izbegnete tešku operaciju zamene tonera.

Zahvaljujući tome, smanjuje se i proizvodnja otpada u vašoj kompaniji, a kao dodatni bonus možete čak i da uštedite na troškovima energije. 

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.