0 RSD
0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Koji štampač da izaberem prilikom kupovine?

Koji štampač da izaberem prilikom kupovine?

Potreban mi je štampač koji se može jeftino kupiti i koji može jeftino da se koristi sa originalnim fabričkim zalihama.
Takav štampač ne postoji. Uopšteno govoreći, može se reći da su originalni materijali skupi za jeftin štampač, dok su jeftini za skuplji štampač. 

Međutim,želite da rešite jeftino štampanje jeftinim štampačem.
Dostupni su samoresetujući kertridži koji se mogu ponovo puniti. Ubacivanjem mastila u te fabričke štampače rezervoara, možemo jeftino da štampamo fabričkim mastilom. Nije 100% rešenje, jer kako će funkcionisati zavisi od kvaliteta dopunjivog kertridža, a sa druge strane, prljavština može da uđe u kertridže tokom punjenja.

Današnji štampači su otprilike isti u odnosu na cenu/vrednost. Nema velike razlike npr. između Canon štampača od 10.000 rsd i Epson štampača od 25.000 rsd.
Stoga, praktično nije važno koji ćete kupiti.

PAŽNJA! Trenutno ne postoji nešto što je „bolji brend“. Ne postoji takva stvar da se određeni brend preporučuje ili ne preporučuje.
 

Postoje neki inkjet štampači koji su super jeftini, ali oni nisu jeftine kao što se čini. Novac koji uštedite unapred u kupovnoj ceni može se potrošiti nekoliko puta na troškove mastila u prvih nekoliko godina vlasništva. To delimično objašnjava zašto mnogi inkjet modeli zarađuju niske ocene zadovoljstva vlasnika. Inkjet štampači rezervoara, koji zamenjuju skupe kertridže sa mastilom rezervoarima sa mastilom koji se mogu ponovo puniti, rešavaju probleme sa troškovima mastila, ali i dalje ne dobijaju visoke ocene u anketama o pouzdanosti i zadovoljstvu.

Laserski štampači, s druge strane, imaju tendenciju da budu jeftiniji za rad i pouzdaniji, a zarađuju bolje ocene zadovoljstva vlasnika. Ali oni takođe imaju svoja ograničenja: skuplji su, posebno ako želite da štampate u boji, a ne rade sjajno sa grafikom.

Mala pomoć:
- Želite štampanje u boji uz jeftin rad -
Tank inkjet štampač.
- Želite štampanje u boji za mali broj stranica, koje se retko koriste -
Laserski štampač u boji.
- Želite crno-belu štampu uz jeftin rad -
Mono laserski štampač sa potrošnim materijalom ili inkjet mono štampač inkjet štampača.
- Želite crno-belu štampu za mali broj stranica, retko korišćenu -
Bilo koji mono laserski štampač sa najjeftinijim originalnim tonerom.

Najbolji tipovi štampača za mala preduzeća
Multifunkcionalni štampači
Ulaganje u inkjet ili laserski multifunkcionalni štampač (MFP) može smanjiti troškove za kancelarije sa visokim zahtevima. MFP kombinuje karakteristike štampača, skenera, fotokopir aparata i faks mašine, sve u jednom komadu opreme. Oni su odličan izbor za kancelarije koje nemaju prostoriju ili budžet za odvojene mašine.

Laserski štampači
Toner traje mnogo duže od mastila, zbog čega su laserski štampači popularan izbor u mnogim kancelarijama. Laserski štampači imaju veliku investiciju unapred, ali dugoročno koštaju manje jer su izdržljivi i ne zahtevaju redovno čišćenje ili održavanje.

Inkjet štampači
Iako mastilo brže nestaje ili se suši, košta manje od tonera i može da štampa na različitim vrstama papira. Inkjet štampači su idealni za preduzeća koja mnogo štampaju fotografije jer mastilo proizvodi fotografije boljeg kvaliteta od tonera.

Kako odabrati štampač za vaše malo preduzeće
1. Odredite koja veličina odgovara vašem prostoru
Ne želite da napravite grešku odabirom štampača koji se ne uklapa nigde u vašoj kancelariji. Pre nego što počnete da kupujete štampače, razmislite o svom instalacionom prostoru i kako će njegova veličina ili lokacija uticati na produktivnost.

Ako odabir velikog štampača znači da ga postavite u nezgodno mesto, to bi moglo negativno uticati na efikasnost vašeg radnog mesta. Srećom, laserski i inkjet štampači — i jednostruki i višenamenski — dostupni su u kompaktnim veličinama za smeštaj malih kancelarijskih prostora.

2. Uzmite u obzir svakodnevne potrebe vaše kancelarije
Vaš štampač mora da bude u stanju da prati vaš svakodnevni radni tok. Ako vaša kancelarija ima velike potrebe za štampanjem zajedno sa drugom kancelarijskom opremom, multifunkcionalni štampač je dobar izbor. Ako vaša kancelarija redovno proizvodi veliku količinu dokumenata, velike brzine laserskog štampača mogu zadovoljiti vaše potrebe. Međutim, ako treba da napravite visokokvalitetne fotografije, velike dokumente ili štampate na različitim vrstama papira, inkjet štampač je prikladniji.

3. Procenite koje su karakteristike ključne
Dobra je ideja unapred znati koje funkcije će vaši zaposleni koristiti, a koje neće, kako ne biste na kraju dodatno plaćali za nepotrebne opcije. Funkcije kao što su mobilno ili bežično štampanje mogu pomoći da poboljšate produktivnost vaše kancelarije, ali ne moraju biti presudne za vaše poslovanje. Razmislite koje funkcije će najbolje odgovarati vašem kancelarijskom toku rada kako biste suzili pretragu.

4. Odlučite da li je štampanje u boji potrebno
Još jedna karakteristika koju treba uzeti u obzir prilikom kupovine štampača je štampanje u boji. Ako vaše preduzeće prvenstveno štampa crno-bele dokumente, možda je vreme da investirate u jednobojni ili crno-beli štampač. Imajte na umu da je štampanje samo crno-belo takođe dobar način da uštedite novac i životnu sredinu.

5. Uporedite unapred, dugoročne troškove i troškove održavanja
Postoji mnogo faktora koji utiču na cenu štampača. Veličina, funkcionalnost i tip štampača utiču na budžet vašeg štampača. Multifunkcionalni štampači obično koštaju više od jednofunkcionalnih laserskih ili inkjet štampača, ali njihove prednosti često mogu biti veće od troškova. Laserski štampači koštaju više unapred, ali manje za održavanje, dok inkjet štampači imaju niske troškove unapred i visoke troškove održavanja.

Koliko često treba da štampate inkjet štampačem da se glava ne osuši?
Traju najviše 1 mesec bez isušivanja, ali vredi odštampati nekoliko nedeljno kako bi se izbeglo isušivanje.

Da li postoji štampač koji ima glavu za štampanje na kertridžu i da li se mogu ubaciti?
Da, postoji. I Canon i HP imaju takve štampače. Obično ga možete napuniti, ali kod nekih štampača nije dovoljno da ga napunite, već morate da resetujete brojač u štampaču. Velika prednost njih je u tome što ako se glava osuši, samo kupujemo novi kertridž i možemo ponovo savršeno da štampamo.

Koju dodatnu opremu treba da kupite?
Nije moguće pozvati se na određeni brend. Čak i kod dokazanih brendova, kvalitet često varira.

Koje vrste glava koriste inkjet štampači?
Canon i HP koriste termalnu tehnologiju, dok Brother i Epson koriste piezo električnu tehnologiju, koja ima duži vek trajanja.

Ima li pigmentnih mastila u kontejnerskim štampačima?
Postoji tip gde je crno mastilo pigmentirano, ali se u boji dodaje samo mastilo za bojenje.

Štampač je onemogućen i kaže da je rezervoar za otpadno mastilo pun. Šta da radim?
Otpadno mastilo nastalo tokom čišćenja glave upija sunđer unutar štampača. Postoje mesta gde se ovo rešava posebnim malim kontejnerom. U servisnom centru će zameniti ovaj sunđer i resetovati brojač.

Sledeće funkcije su vredne razmatranja (da li su vam zaista potrebne):
- obostrano štampanje:
Koliko često biste ga koristili? Jesi li siguran da je samo prelepo? Ili samo želite da uštedite 1 HUF papira po stranici? Da li štampač mora automatski da rotira ovih nekoliko stranica (veoma skupo), ili to treba uraditi ručno? Primer: ako je samo 10 od 100 stranica nedeljno dvostrano, zar ne možete sami da okrenete stranice tih 10 puta?
(Mnogi štampači podržavaju „ručno obostrano“ štampanje, tj. dvostrano štampanje sa ručnom inverzijom, koje se može podesiti u softveru pre početka štampanja u meniju Print/Print. koji prvo štampa neparne stranice, a zatim preokreće celu grupu i stavlja parne stranice nazad na druge stranice --> dobijate tekst od dve stranice. Besplatno!)
- dupleks skeniranje iz gornjeg automatskog ulagača dokumenata, tj. ADF (D-ADF, DADF):
Jedan od najvećih luksuza za svoju cenu. Zgodno je, jednom je sveto, ali razmislite koliko puta će vam trebati da brzo skenirate debele dvostrane dokumente. Ako smatrate da se tih nekoliko puta ne može rešiti skeniranjem sa stakla, ubacivanjem i rotiranjem svakog lista, onda će vam možda zaista trebati, ali će sigurno pitati za cenu! A uz to, ponuda je veoma uska. Gotovo je izvesno da nećete naći „jeftino“ rešenje koliko biste želeli.

Najvažniji aspekti su:

  • Mesto upotrebe - da li kupujete novi uređaj za dom, malu kancelariju ili kancelariju sa velikim prometom?
  • U boji ili crno-belo – da li želite da štampate dokumente samo crno-belo ili takođe želite da štampate fotografije i grafikone u boji?
  • Jedno- ili višenamenski – da li biste ga koristili samo za štampanje, ili biste želeli i opciju skenera (skenera) i fotokopiranja?
  • Kvalitet štampe – ​​da li će kvalitet štampe biti važan prilikom štampanja? Da li želite i da štampate fotografije u dobrom kvalitetu?
  • Veza – da li želite da štampate samo sa jednog računara ili bi uređaj radio kao mrežni štampač? Da li vam treba ViFi, Bluetooth, čitač kartica, USB port ili druge opcije povezivanja?
  • Troškovi i održivost – da li biste izabrali jeftin štampač sa relativno skupim potrošnim materijalom ili biste radije kupili skuplji uređaj koji možete ekonomičnije da održavate?
  • Broj odštampanih stranica mesečno - koliko otprilike stranica ćete odštampati sa uređajem mesečno? (tačan broj nije potreban, razmislite na hiljadama stranica)

Kvalitet štampe
Ako želite da štampate fotografije u dobrom, ujednačenom kvalitetu štampe, svakako preporučujemo inkjet uređaj - bilo da nameravate da koristite uređaj u kancelariji ili kod kuće.
Naravno, dostupni su i laserski štampači u boji koji proizvode visokokvalitetne otiske, ali ako ne planirate da štampate fotografije u industrijskim količinama, inkjet uređaj će biti jeftinije rešenje.
U slučaju većih količina otisaka preporučujemo uređaje sa dizajnom rezervoara, ali čak i za manje količine ova vrsta se više isplati – u mnogim slučajevima je jeftinije kupiti samo mastilo nego svaki put kupovati nove kompletne kertridže.
 

Međutim, ako je kristalno čist kvalitet manje važan, laserski štampači pružaju mnogo ekonomičnije rešenje. Odnos cena/kapacitet potrošnog materijala je mnogo povoljniji nego kod inkjet uređaja, ali to podrazumeva blago pogoršanje kvaliteta. Iako nisu apsolutno pogodni za štampanje fotografija, dokumente možete štampati laserskim štampačem deset puta više nego inkjet uređajem.

Multifunkcionalni uređaji: sve u jednom
Pored štampanja, često je korisno imati mogućnost skeniranja i kopiranja, ali automatski ulagač dokumenata (ADF) ili dvostrano štampanje takođe može biti važan aspekt.

Fotokopiranje je suštinska funkcija u većini kancelarija, ali nepažljivo odabran uređaj može značajno da naruši efikasnost.

Ako biste skenirali ili kopirali veliku količinu dokumenata, ADF (automatski uvlakač dokumenata) može vam znatno olakšati posao - ovo vam pomaže da ne morate da skenirate/kopirate stranice jednu po jednu, štedeći mnogo vremena sa velikim količine dokumenata. Samo stavite dokumente koje želite da skenirate ili kopirate u ADF ležište uređaja i štampač će obaviti većinu posla umesto vas.

Ako želite da štampate dvostrane dokumente bez potrebe da okrećete papir u ležištu tako da druga strana ne završi na papiru naopačke, trebalo bi da kupite mašinu za dupleks. Dupleks štampači automatski prevrću dati papir tako da možete lako da štampate na obe strane u jednom krugu.

Ako želite da štampate na nekoliko vrsta papira (veličina, debljina, vrsta), vredi izabrati uređaj sa više ležišta. Možete ubaciti papire koji su vam potrebni u pojedinačna ležišta, a možete ih jednostavno postaviti tako da uređaj svaki put pravilno rukuje njima, bez ikakve ručne intervencije.

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.