0 RSD
0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Osušeno mastilo u inkjet štampaču: saveti za rešavanje i prevenciju problema

Osušeno mastilo u inkjet štampaču: saveti za rešavanje i prevenciju problema

Da li je vaš inkjet štampač iznenada prestao da radi – štampa ili i dalje preskače boju iako se čini da kertridž nije prazan? Najverovatnije je to zbog jedne stvari – naime, kertridž sa mastilom se osušio. Ako se pitate šta uzrokuje ovaj problem, kako ga sprečiti i kako da ga rešite ako se pojavi, došli ste na pravo mesto. U narednim redovima odgovorićemo na sva ova pitanja.

Pre nego što uđemo u glavne uzroke isušivanja mastila, važno je da pregledamo kako funkcioniše inkjet štampač. Bez razumevanja principa, sledeći redovi možda neće biti razumljivi svima. Srce inkjet štampača je glava za štampanje, koja je opremljena sa hiljadama sićušnih mlaznica koje velikom brzinom prskaju sitne kapljice tečnog mastila iz kertridža na papir. Ako mastilo nije tečno, neće teći kroz ove mlaznice, i logično da se problem javlja u procesu štampanja.

Glavni uzroci sušenja mastila u štampaču

Nepravilno štampanje

Daleko najčešći uzrok sušenja mastila u štampaču je kada se štampač ne koristi duže vreme. Dakle, ako zaista samo povremeno štampate, verovatno se zapravo suočavate sa ovim problemom. Međutim, pogrešno je misliti da ne postoji opasnost da se mastilo isuši pri učestalom štampanju. Čak i ako štampate na primer samo crno-bele dokumente, možda ćete imati problema. U ovom slučaju, problem je u tome što se druga mastila isušuju i stoga postaju neupotrebljiva.

Istekao rok trajanja 

Možda je iznenađujuće, čak i kertridži imaju rok trajanja. Kao i kod svakog drugog proizvoda, datum obično možete pronaći na pakovanju. Korišćenje kertridža nakon isteka roka trajanja takođe može dovesti do problema sa štampanjem. Mastilo u kertridžima sa isteklim rokom postepeno gubi svojstva, između ostalog, počinje da se polako suši zbog raznih hemikalija. Očigledno, ako koristite kertridže kojima je rok trajanja nekoliko dana ili nedelja istekao, ne biste trebali previše da brinete o značajnom povećanju rizika od njihovog isušivanja. Ali ako dobijete kertridže kojima je rok istekao mesecima, ili još gore, godinama, nemojte ih kupovati, čak i ako su cene povoljne.

Nepravilno napunjeni kertridži

Kertridži nisu jeftini, pa kada ponestane, mnogi ljudi razmišljaju o tome kako da uštede novac.  Ako odlučite da sami dopunite kertridže sa mastilom, ali to uradite pogrešno, ili ako kupite kertridže koji nisu profesionalno dopunjeni, često ćete se susresti sa gore navedenim problemima. Upravo iz tog razloga, davno su prošla ta vremena kada dopunjavanje praznih kertridža sa mastilom bilo veoma preporučljivo.

Nepravilno postavljanje štampača

Čak i naizgled jednostavne stvari mogu uticati na sušenje mastila u štampaču – naime položaj štampača u prostoru. U idealnom slučaju, treba ga staviti u prostoriju sa konstantnom temperaturom tako da se mastilo u kertridžima ne menja stalno u zavisnosti od temperature okoline. Ne postavljajte štampač blizu grejača ili na direktnu, jaku sunčanu svetlost. Toplota ne samo da oštećuje sam uređaj, već i uzrokuje brže sušenje mastila.

Nepravilno skladištenje kertridža

Da li se mastilo u vašem kertridžu osušilo pre nego što ste uopšte mogli da ga upotrebite ili mislite da ne štampa kako bi trebalo? Ako garantni rok kertridža nije istekao, razlog je verovatno nepravilno skladištenje. Uglavnom je najbolje čuvati kertridže u mraku, idealno na hladnijoj, stabilnoj temperaturi, jer su na taj način najmanje podložni uticaju okoline. Najbolje da ih sakrijete u orman u hladnijem delu stana ili kancelarije, nego na vašem stolu čekajući na red.
 

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.