Opšti uslovi kupovine

OPŠTI USLOVI UGOVORA - UVOD

Dobro došli na Tonerdiskont.rs! Hvala Vam na poverenju tokom Vaše kupovine!

Ako imate pitanja u vezi Opštih Uslova Ugovora (OUU), korišćenja našeg sajta, pojedinih proizvoda ili u vezi kupovine, molimo Vas da nas kontaktirate.

Podaci o prodavcu

Naziv firme: TR Mandarin
Adresa: Josipa Kraša 10, 24000 Subotica
Adresa za prijem pošte: Samoborska 48. 24000 Subotica 
PIB: 106708952
Matični broj: 62248386
Šifra delatnosti: 47.91 – trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
PEPDV broj : 566401729

Telefon:  +381 (0)24 541-523
Mobil: +381 (0)65 88 18 585
Skype: tonerdiskont

E-mail: office@tonerdiskont.rs
Web stranica: https://www.tonerdiskont.rs

Račun: OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22

 

Pojmovi

Ugovorne strane: Prodavac i Kupac.

Potrošač: Fizičko lice koje deluje van okvira svoje profesije, samozapošljavanja ili posla.

Potrošački ugovor: ugovor u kome se jedan od subjekata kvalifikuje kao Potrošač.

Web sajt/stranica:  Web stranica koja se koristi za zaključivanje ugovora.

Ugovor: Ugovor o prodaji između Prodavca i Kupca, koristeći web stranicu i elektronsku poštu.

Sredstvo za komunikaciju između odsutnih: Podrazumeva sredstvo koje je pogodno za komunikaciju između odsutnih strana u cilju da zaključe ugovor. Sredstvo može biti adresirani ili neadresirani obrazac, standardno pismo, katalog, telefon, telefaks, uređaj za obezbeđivanje pristupa Internetu.

Ugovor zaključen između odsutnih: Takav potrošački ugovor, koji se zaključuje na daljinu, bez istovremenog fizičkog prisustva strana, pomoću određenog komunikacionog uređaja.

Proizvod: Sva pokretna imovina koju nudi web stranica, i koja je namenjena prodaji i čini predmet ugovora.

Preduzetnik: lice koje deluje u okviru svoje profesije, samozapošljavanja ili posla.

Kupac: lice koje zaključuje ugovor dajući ponudu za kupovinu putem web stranice.

 

Relevantno zakonodavstvo

Zakon o zaštiti potrošača
Zakon o elektronskoj trgovini
Zakon o podacima o ličnosti
Zakon o autorskim pravima

Obim i prihvatanje Opštih Uslova Ugovora

Sadržaj ovog ugovora je definisan od strane Opštih Ugovornih Uslova. Shodno tome, uključuje prava i obaveze Prodavca i Kupca, uslova zaključenja ugovora, rokova, uslova isporuke i plaćanja, pravila odgovornosti i ostvarivanje prava na odustajanje.

Tehničke informacije potrebne za upotrebu web stranice, koje nisu obuhvaćene ovim OUU, dostupne su na web stranici.

Morate se upoznati sa odredbama ovih OUU-a pre finaliziranja vaše narudžbe.

Jezik i oblik ugovora

Jezik ugovora obuhvaćenih ovim OUU-om je srpski
Ugovori koji spadaju u delokrug ovih OUU-a ne mogu se kvalifikovati kao pisani ugovori, a prodavac ih ne registruje.

Cene

Cene su izražene u srpskim dinarima (RSD) sa PDV-om od 20%.

Ne može se isključiti mogućnost da će Prodavac promeniti cene. Promene cena se ne odnose na već zaključene ugovore. Ako je Prodavac pogrešno naznačio cenu, a primljena je porudžbina za proizvod, ali stranke još uvek nisu zaključile ugovor, Prodavac deluje na osnovu „Postupka u slučaju netačne cene“.

Postupak u slučaju netačne cene

Netačno navedene cene su:

•    Cene od 0 RSD
•    Cene umanjene za popust, ali pogrešno označavaju popust

U slučaju naznačenja netačne cene, Prodavac nudi mogućnost kupovine proizvoda po poštenoj ceni, u posedu koje Kupac može odlučiti da naruči proizvod po poštenoj ceni ili otkaže narudžbinu bez pravnih posledica.

Autorska prava

Web stranica se smatra autorskim delom, svi njeni delovi su zaštićeni autorskim pravima. Zabranjeno je korišćenje grafičkih i softverskih rešenja, računarskih programa ili bilo koje aplikacije sa kojom web stranica ili bilo koji njen deo se može izmeniti.

Delimična invalidnost i kodeks ponašanja. Ako je bilo koja tačka OUU-a pravno nepotpuna ili netačna, preostale tačke ugovora ostaće na snazi i umesto nevažećeg ili netačnog dela primenjivaće se odredbe relevantnog zakonodavstva.

 

Informacije o osnovnim karakteristikama proizvoda

Na web stranici pružamo informacije o osnovnim karakteristikama proizvoda, koji su prikazani kod svakog proizvoda pojedinačno. Takođe, ne možemo garantovati da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Slike su ilustracije, a u nekim slučajevima korišćene su OEM (originali) slike zbog lakšeg prepoznavanja proizvoda.

Ispravljanje grešaka pri unosu podataka - Odgovornost za tačnost pruženih podataka

Tokom narudžbe imate priliku da promenite podatke koje ste uneli pre nego što narudžba bude finalizovana. Imajte na umu da je Vaša odgovornost da obezbedite da se podaci koje navedete unose tačno, jer će proizvod biti fakturisan i isporučen na osnovu podataka koje navedete. Imajte na umu da netačna adresa e-pošte može dovesti do neisporuke potvrde i može sprečiti isporuku ugovora.

Podaci o zalihama proizvoda u prodavnicama XLS d.o.o. menjaju se i mogu se razlikovati od informacije objavljene na internet stranicama.

Dostupnost proizvoda i usluga

Tonerdiskont.rs - TR Mandarin Subotica zadržava pravo da u bilo kojem trenutku iz prodaje povuče bilo koji proizvod. U takvim slučajevima, kompanija TR Mandarin Subotica kupcu neisporučenog, a plaćenog proizvoda, vraća pun iznos novca za one proizvode koji više nisu u ponudi, bez obzira na razlog za povlačenje proizvoda iz prodaje.
TR Mandarin Subotica takođe zadržava pravo da promeni i pravovremeno obustavi ili prekine pružanje usluge internet prodavnice.

Nemogućnost isporuke od strane prodavca


U slučaju da prodavac nije u mogućnosti da isporuči proizvod jer naručeni proizvod nema na lageru ili ga više nije moguće naručiti od dobavljača, prodavac će pismeno obavestiti kupca ko može da otkaže porudžbinu ili eventualno prihvati novi datum isporuke.

Ukoliko potrošač odluči da otkaže porudžbinu, prodavac će u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kašnjenja, vratiti kupcu uplaćeni novac za propisanu kamatnu.

Nemogućnost isporuke od strane prodavca u slučajevima akcije i velike potražnje proizvoda
U slučaju velikih akcija i posebnih ponuda kada je velika potražnja proizvoda, prodavac će pisanim putem obavestiti kupca o otkazivanju porudžbine i nemogućnosti zaključivanja ugovora/ konačnog zaključenja kupovine.

To su slučajevi u kojima je kupac izvršio /podneo porudžbinu, a nije izvršio uplatu i prodavac nije potvrdio  kupovinu/zaključenje ugovora, kao i u slučaju kada je kupac izabrao da plati karticom (plaćanje nećemo realizovati).

 

Korišćenje sajta

Registracija nije uslov za kupovinu.

Odabir proizvoda   

Kupac ima mogućnost odabira i naručivanja proizvoda iz web prodavnice. Kupac može kliknuti na izabrani proizvod da bi pogledao njegov detaljan opis. Ako nameravate da kupite  proizvod koji želite da stavite u virtuelnu korpu- to činite klikom na dugme „Dodaj u korpu“.

Klikom na dugme „Pregled korpe“  pronaćićete proizvode smeštene u korpu tokom kupovine, kao i ukupan iznos fakture i troškove isporuke. Ovde može da se proveri tačnost narudžbine, posebno cene i količine, a koje po potrebi možete izmeniti ili prilagoditi vašim potrebama. U “Korpi” se automatski izračunavaju ukupan iznos porudžbine i dostave.  

Možete naručiti proizvode sa veb stranice samo ako imate najmanje 18 godina. Nakon porudžbine, dobićete e-mail od nas koji potvrđuje prijem porudžbine, koji će sadržati referentni broj porudžbine i podatke o naručenim proizvodima („Potvrda porudžbine“). Potvrda porudžbine je potvrda da smo primili vašu porudžbinu, međutim ne znači da smo je prihvatili. Ako porudžbinu odbijemo ili promenimo iz nekog drugog legitimnog razloga, kontaktiraćemo vas na e-mail adresu i/ili adresu za obračun/telefon koji ste naveli u trenutku naručivanja. Pored toga, možemo da ograničimo ili blokiramo porudžbine za koje se, po našem mišljenju, čini da su je kreirali neovlašćena lica. Ako vaša porudžbina bude odbijena, iznos porudžbine neće biti naplaćen sa vaše debitne ili kreditne kartice, a naplaćeni iznos će biti proporcionalno umanjen ako je naručena količina ograničena.

Potvrda. Prihvatićemo vašu ponudu samo kada vam pošaljemo e-poruku koja potvrđuje da je proizvod poslat („Potvrda isporuke“). Dakle, ugovor između nas nastaje samo kada vam pošaljemo potvrdu isporuke ili fakturu kupca. Ugovor se odnosi samo na proizvode čija je otprema potvrđena na Potvrdi isporuke ili na Računu Kupca. Nismo u obavezi da isporučimo druge proizvode uključene u porudžbinu sve dok isporuka ovih proizvoda nije potvrđena na posebnoj potvrdi isporuke ili na fakturi kupca.

Saglasni ste da ćete platiti punu kupovnu cenu vaše kupovine u skladu sa Politikom o informacijama o plaćanju. Vrste plaćanja prihvaćene na Veb lokacijama i dalji detalji o svakoj vrsti plaćanja sadržani su u delu Načini plaćanja.  

Cena prikazana na veb stranici uključuje PDV. Cene proizvoda prikazanih u web prodavnici ne uključuju troškove slanja, trošak dostave se posebno iskazuje u korpi i na fakturi.

Dostupnost proizvoda na veb stranici nije zagarantovana, jer proizvod može biti na zalihama ili van zalihe kada se naruči. Ako proizvod nije dostupan, možemo odbiti vašu porudžbinu. U tom slučaju ćemo vas obavestiti na e-mail adresu i/ili adresu za naplatu/telefon naveden u trenutku naručivanja.

Cene i druge greške.

Ulažemo sve napore da što preciznije reprodukujemo specifikacije, opis naših proizvoda na veb stranici. Informacije na veb stranici mogu sadržati greške, netačnosti ili propuste koji mogu uticati na opis proizvoda, cenu ili dostupnost.

Slanje porudžbine  

Ako smatrate da je količina proizvoda u vašoj korpi tačna, proverili ste ukupan iznos i odlučili da ih želite kupiti, jednostavno kliknite na opciju NARUČIVANJE.

U našoj web prodavnici možete da kupujete bez registracije i da birate između tri opcije:

a) da li se želite prijaviti kao već registrovani kupac

b) želite li se registrovati kao novi kupac ili

c) želite kupiti bez registracije.

Ako se želite registrovati kao novi kupac, unesite detalje o kupovini i lozinku koje će sistem sačuvati i prilikom sledeće kupovine potrebno je samo da se prijavite. Za kupovine bez registracije unesite adresu za obračun i isporuku. U sledećem koraku odaberite način isporuke koji vam odgovara. Tada ćete imati mogućnost  da odaberete način plaćanja koji vam odgovara. Ako se slažete sa sadržajem naloga, kliknite na dugme „Naručivanje“ da biste ga poslali.

Korišćenje sajta - koraci

  1. Pronađite željeni proizvod u pretraživaču ili u kategorijama proizvoda
     
  2. Upišite broj željenih komada proizvoda
     
  3. Odaberite jednu od ponuđenih opcija:

    a) DODAJ U KORPU (klikom na ovo polje nastavljate kupovinu i potrebno je da popunite Vaše lične podatke potrebne za isporuku paketa)

    b) KUPI ODMAH (klikom na ovo polje odmah idete na korpu i završavate narudžbinu)

  4. Proizvod je stavljen u korpu i nastavljate dalje:​​

    NARUČIVANJE (naručujete proizvod koji je u korpi)
    DODAVANJE NOVIH PROIZVODA (ako želite da dodate još proivoda u korpu)
     
  5. Modifikacija korpe (unos Vaših podataka):

                              a) Lični podaci

                              b) Podaci isporuke

                              c) Želim da račun glasi na firmu – za pravna lica

                              d) Oblici plaćanja:  

  1. Pouzećem - plaćanje kuriru
  2. Bankovni prenos za pravna lica po predračunu ili po potvrde narudžbine
  3. E-banking / M- banking za fizička lica
  4. Platna kartica - plaćanje sa karticom unapred 

e) Izbor kurirske službe: Daily ili City Express

f) Komentar (ako želite da ostavite poruku)

f) Označite polje „Prihvatam uslove koriščenja”

Potvrda porudžbine se vrši klikom na polje POTVRĐUJEM NARUDŽBINU - poručivanje sa obavezom plaćanja.

 

Načini plaćanja:

1.     Bankovni prenos za pravna lica - plaćanje na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koji dobijete posle završetka narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine. Uplatom na naš tekući račun i nakon naše evidencije uplate, roba će biti spremna za isporuku shodno Vašem izboru. Broj tekućeg računa: OTP Banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22. Naša firma - Prodavac će svakako poslati zvanični predračun nakon narudžbine. Za narudžbine poslate posle 16h predračun se šalje narednog radnog dana.

2.     Plaćanje pouzećem tj. u momentu isporuke - posle predate narudžbine dobijate obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir Daily Expressa ili CITY expressa isporučuje paket. Molimo Vas budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur.

3.    Plaćanje preko E-bankinga za fizička lica – iznos iz potvrde o narudžbini plaćate online preko Vašeg E-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine. Broj tekućeg računa: OTP Banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

4.     Plaćanje platnim karticama VISA/ MasterCard/ Dina za fizička i pravna lica - iznos narudžbine plaćate sa karticom odmah nakon porudžbine. 

 

Metodi i naknade preuzimanja
  1.   Moguće je lično preuzimanje.
  2.   Pakete šaljemo kurirskom službom Daily Express iili CITY Express. Aktuelni cenovnik dostave možete pogledati: ovde.
  3.   Ukoliko želite, možete poslati Vašeg kurira na našu adresu. U ovom slučaju Vi morate dati nalog za preuzimanje paketa kurirskoj službi sa kojim sarađujete.
  4.   Daily Express omogućuje preuzimanje paketa u paketomatima. Preuzmite paket u vreme koje Vama odgovara na 30 lokacija u Beogradu i još 30 novih lokacija u Novom Sadu, Zrenjaninu, Pančevu, Čačku, Kragujevcu i Nišu. Paketomati su postavljeni na Nis petrol i Gazprom benziskim stanicama, rade 24 časa dnevno, jednostavni su i bezbedni za upotrebu. U vezi paketomata možete pročitati detaljnije na ovom linku: https://www.dexpress.rs/rs/paketomat
  5. City Express nudi mogućnost preuzimanja paketa putem Parcel shop-a. Ne morate čekati kurira, pokupite paket brzo I jednostavno kad Vam najviše odgovara na više od 30 lokacija širom Srbije. Parcel shop možete pronaći na OMV stanicama I u određenim maloprodajnim objektima TRAFIKA kiosk lanca. Za više informacija posetite njihov sajt cityexpress.rs/parcel-shop
Trošak za povratak proizvoda

Potrošač je dužan da primi isporučenu robu i odgovoran je za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao trgovac. Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje trgovac ima zbog propuštanja potrošača da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.

Želimo Vas obavestiti, ukoliko ne preuzmete paket (bez prethodne najave), to smatramo kao da ste odustali od kupovine. Međutim pošto je naručivanje sa obavezom plaćanja, to znači da ste u obavezi svakako da platite troškove transporta ukoliko nam ne javite odustanak od ugovora do momenta kad se paket predaje kurirskoj službi. Morate znati da kurirska služba svakako naplaćuje usluge transporta od nas, što podrazumeva da i mi moramo naplatiti dostavu.

Ukoliko ste već naručili kod nas, i niste preuzeli paket, imamo pravo da tražimo od Vas, da unapred uplatite iznos svoje narudžbine i iznos dostave, da bismo izbegli bilo kakve moguće nesuglasice.  Čim je Vaša uplata evidentirana, proizvod se šalje na Vašu adresu.

 

Odustanak od kupovine

Kupac ima pravo da odustane od potpisanog Ugovora, osim u slučaju kupovine robe koja je izrađena van standardnih dimenzija prema zahtevu Kupca, slanjem čitko popunjenog obrasca za odustanak ili na drugi nedvosmislen način, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. Zakona o zaštiti potrošača, pod uslovom da to učini pre isporuke robe, odnosno najkasnije u roku od 14 (četrnaest) kalendarskih dana od dana prijema robe.

Izjava o odustanku od Ugovora ima pravno dejstvo od dana kada je poslata na adresu poslovne jedinice TR Mandarin, Samoborska 48., 24000 Subotica, ili na e-mail:office@tonerdiskont.rs .

Odustanak od ugovora možete preuzeti: ovde.

Odustankom od Ugovora u napred navedenom roku smatra se da Ugovor nije ni zaključen, a za kupca nastaju sledeće obaveze:

•    Kupac je dužan da vrati robu Prodavcu ili ovlašćenom zastupniku Prodavca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 kalendarskih dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.

•    Ako Kupac u navedenom roku ne želi da zadrži robu, može da izjavi odustanak bez negativnih posledica, odnosno samo uz pokrivanje troškova vraćanja/transporta robe.

•    Kupac snosi neposredne troškove povraćaja robe Prodavcu.

•    Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se Prodavac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio Kupca da je sam Kupac u obavezi da ih plati. Prodavac nije odgovoran za oštećenja nastala usled neadekvatnog pakovanja robe i oštećenja u transportu robe, prilikom vraćanja do mesta kupovine, tu odgovornost snosi sam Kupac.

•    Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

•  Prodavac će bez odlaganja izvršiti povraćaj uplate koje je primio od Kupca na tekući račun Kupca. Kupac je dužan da pošalje broj tekućeg računa u elektronskoj formi na office@tonerdiskont.rs  (najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio robu nazad) da ne bi došlo do greške prilikom povrata sredstva, ukoliko je robu platio pouzećem.

•  Ukoliko Kupac odustane od kupovine,  nakon što je platio robu i troškove dostave, prilikom povrata novca Kupcu nismo u obavezi da vratimo iznos troškova dostave - već se povrat novca vrši samo za vrednost robe.

•   Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (član 28.), nakon isteka roka od 14 kalendarskih dana od dana prijema robe, prestaje pravo Kupca na odustanak od ugovora.

 

Saobraznost

U slučaju da isporučena roba nije saobrazna ugovoru, nakon što Kupac obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da ukloni nesaobraznost, bez naknade, ili zamenom robe, odnosno može zahtevati odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora u pogledu te robe.

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz čl. 52, 54. i 81. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Smatra se da je roba saobrazna ugovoru u sledećim slučajevima :

•    Ukoliko roba ima odgovarajuće svojstvo i odgovara opisu koji je dao Prodavac.

•    Ukoliko roba ima svojstva neophodna za redovnu upotrebu robe iste kategorije.

•    Ukoliko roba ima neophodna svojstva potrebna za odgovarajuću upotrebu za koju je Kupac nabavlja.

•    Ukoliko roba po svom kvalitetu odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste, što Kupac može opravdano da očekuje, kao i javna navođenja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako su navođenja učinjena putem oglasa ili na ambalaži robe.

 

U slučaju da otklanjanje nesaobraznosti nije moguće Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora:

  • Ako se nesaobraznost ne može otkloniti popravkom, zamenom uopšte niti u odgovarajućem roku.
  • Ako Potrošač nije u mogućnosti da ostvari pravo na popravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio popravku ili zamenu u odgovarajućem roku.
  • Ako popravka ili zamena ne može da se izvrši bez značajnijih nepogodnosti za Kupca zbog prirode robe ili njene namene.
  • Ako otklanjanje nesaobraznosti popravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.

 

Nesrazmerno opterećenje za Prodavca nastaje ako se u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvaraju preterani troškovi, uzimajući u obzir:

  • Vrednost robe koju bi imala u slučaju da je saobrazna ugovoru.
  • Značaj saobraznosti u konkretnom slučaju.
  • Da li saobraznost može da se otkloni bez značajnijih nepogodnosti za Kupca.
  • Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
Prava Potrošača

Kupac ima pravo da traži odgovarajuću zamenu, određeno umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve popravke pojavi. Nakon prve popravke- ponovna popravka je moguća samo uz izričitu saglasnost Kupca i samo u slučaju da je artikal moguće servisirati. Imajući u vidu prirodu robe i svrhu zbog koje je Kupac poručio istu, potrebno je da se popravka ili zamena izvrši u odgovarajućem roku bez značajnih neugodnosti i uz saglasnost Kupca. U slučaju da se nesaobraznost pojavi u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na Potrošača, on ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom robe, odgovarajućim umanjenjem cene ili da zahteva raskid ugovora. Otklanjanje nesaobraznosti moguće je izvršiti popravkom robe isključivo uz saglasnost Kupca.

 

Rešavanje žalbi i mogućnosti izvršenja

Potrošač može podneti žalbe na proizvod ili na aktivnosti prodavca na sledeće kontakt podatke:

Telefon: +381 24 541 523
Mobil: +381 65881 8585

Web stranica: https://www.tonerdiskont.rs

E-mail: office@tonerdiskont.rs

Potrošač može preduzeću, usmeno ili pismeno, saopštiti žalbu koja se odnosi na ponašanje, aktivnost ili propust poslovanja ili osobe koja deluje u interesu ili korist posla, a u direktnoj vezi je sa distribucijom ili prodajom proizvoda potrošačima.

Kupac ima pravo da izjasni reklamaciju u pismenoj ili usmenoj formi. Prodavac ima obavezu da u roku od 8 dana obavesti Kupca o ishodu reklamacije.

Zapisnik o žalbi mora da sadrži:
  • Ime i prezime Kupca
  • Proizvod koji se reklamira
  • Vreme kad se reklamirani proizvod vratio kod Prodavca
  • Broj računa-otpremnice
  • Način i vreme narudžbe
  • Opis o kvaru
  • Postupak reklamacije         
  • Vreme zaključivanja reklamacije

Reklamacioni obrazac možete preuzeti na sledećem linku: ovde.

Nismo u mogućnosti da otkupninom preuzmemo pošiljke! Pošiljke Kupac šalje o svom trošku (bez otkupnine) kurirskom službom koju odabere, a povrat novca se vrši islkjučivo bankovnim prenosom na tekući račun Kupca.

Servis i reklamacija robe

Reklamacija robe se vrši u objektu prodavca na mestu obeleženom za prijem reklamacija. Mesto za prijem reklamacija je (adresa gde se šalje proizvod): TR Mandarin Subotica 24000, Samoborska 48.

U slučaju da potrošač reklamira artikal nakon isteka 14 dana od preuzimanja robe (zakonskog roka za odustanak od kupovine), zbog nedostatka ili kvara i šalje robu na reklamaciju kurirskom službom, u obavezi je da robu adekvatno i bezbedno upakuje za slanje ako je moguće u originalnoj ambalaži.

Trgovac nije odgovoran za oštećenja nastala usled neadekvatnog pakovanja robe i oštećenja u transportu robe (prilikom vraćanja) do mesta reklamacije, tu odgovornost snosi sam kupac/potrošač.

Trgovac nije u obavezi da preuzme pakete za koje je potrebno platiti  dodatne troškove preuzimanja ( ležarina, otkupnina)

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies  

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga. 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja; 
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

 

Obaveze Prodavca

Prodavac snosi odgovornost za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na Potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na Kupca, postoji mogućnost da je nesaobraznost postojala i u trenutku prelaska rizika na Potrošača, izuzev ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i originalnom ambalažom tj. u potpunosti onakvom kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Kupcu. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li se reklamacija prihvata, zatim izjašnjenje o zahtevu Potrošača, konkretan predlog i rok za rešavanje. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da ispuni zahteve Potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Rok za rešavanje reklamacija moguće je produžiti samo jednom.

Prodavac se obavezuje da će svaki proizvod koji je predat na servis, a čija reklamacija nije rešena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Potrošač ne želi da prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući- tada će Kupcu biti vraćen iznos kupoprodajne cene proizvoda.

 

Uslovi za ostvarenje prava na saobraznost

Uslov da Kupac ostvari pravo na saobraznost je da pri predaji robe Prodavcu na servis ili proveru- priloži uz neispravan artikal i dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, kao i neoštećenu ambalažu i račun-otpremnicu. Pored toga potrebno je navesti detaljan opis kvara ili štete kako bi se olakšala provera neispravnosti od strane ovlašćenog lica Prodavca ili ovlašćenih servisera proizvođača.

Pre provere dokumentacije i navedenih nije moguća zamena delova.

 

Gubljenje prava na saobraznost

Prodavac nije u obavezi da preuzme bilo kakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda i ambalaže koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese Kupca. Ukoliko se utvrdi fizičko i mehaničko oštećenje robe za koju Prodavac ne snosi odgovornost- Prodavac u slučaju povraćaja novca, nije dužan da vrati pun iznos kupoprodajne cene, već da cenu umanji za procenat ili iznos koji odgovara procenjenom procentu ili iznosu umanjenja vrednosti robe usled oštećenja.

Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja ili kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom od strane Kupca. Pravo na saobraznost Kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca.

Kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca.
Ukoliko kontrolni servis Prodavca utvrdi da je proizvod koji je poslat na popravku po reklamaciji ispravan, biće naplaćen pregled proizvoda po važećem cenovniku servisa. Takođe će biti naplaćeni svi transportni troškovi koje je snosio Prodavac. Proizvod će biti isporučen na adresu Potrošača tek nakon što Kupac uplati Prodavcu na tekuci račun sve nastale troškove.

Pravo na saobraznost ne može se ostvariti ako je do oštećenja ili kvara robe došlo u toku transporta, nakon isporuke, usled nepravilne montaže, usled nepravilnog održavanja, usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom kupca ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, usled neovlašćenog popravljanja proizvoda od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od Prodavca, ukoliko je proizvod vraćen bez dokaza da je kupljen kod Prodavca. Potrošač treba da ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda prilikom preuzimanja istog. U suprotnom, naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.

Saobraznost se daje isključivo na ispravnost artikla, a ne na njegovu funkcionalnost. Podrazumeva se da je Kupac upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve Potrošača navedenih u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača.

Garancija

Naša firma garantuje da je svaki proizvod 100% nov, bez oštećenja i spreman za upotrebu u smislu da neće oštetiti Vaš štampač u bilo kom pogledu. Zagarantovana su sva prava kupaca po osnovu zakona o zaštiti potrošača.

Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.