0 RSD
0
Vaša korpa
Korpa je prazna.

Osušeno mastilo u inkjet štampaču: saveti za rešavanje i prevenciju problema

Osušeno mastilo u inkjet štampaču: saveti za rešavanje i prevenciju problema

Šta učiniti ako se mastilo u štampaču osušilo?

Automatsko čišćenje glave štampača

Praktično svi štampači su opremljeni funkcijom automatskog čišćenja glave štampača - to su delovi koji se začepljuju osušenim mastilom. Ova funkcija se može vrlo jednostavno opisati kao poseban režim štampanja gde štampač „usisava” više mastila u mlaznice glave štampača nego što inače koristi za štampanje. To je zato što samo mastilo sadrži rastvarače koji ponekad mogu da olabave staro, osušeno mastilo od prethodne upotrebe. Ako niste sigurni kako da izvršite čišćenje, pogledajte uputstvo za uređaj. Nažalost, ovaj režim se različito aktivira za svaki štampač, tako da ne možemo dati opšto upustvo.

Proces čišćenja funkcioniše tako što štampač odštampa probni dokument nakon ubrizgavanja mastila, a zatim „isprazni“ glavu štampača. Kada se ovaj proces završi, pokušajte da odštampate drugu stranicu da biste proverili da li je čišćenje bilo uspešno. Ako rezultat i dalje nije zadovoljavajući, možete ponoviti čišćenje glave štampača. Ako se štampač dugo ne koristi, često je potrebno nekoliko puta proći kroz proces čišćenja da bi se slojevi osušenog mastila postepeno rastvorili.

Savet: Zapamtite da čišćenje glave štampača troši veliku količinu mastila. Štampač možda nema dovoljno mastila da nekoliko puta očisti glavu štampača. Glava štampača se ne može očistiti praznim kertridžom ili kertridžom sa malo mastila.

Ako čišćenje glave štampača pomoću funkcije štampača ne oživi osušene kertridže, vreme je da kupite nove. A da se ta situacija ne bi ponovila, potrebno je da sprečite da se mastilo osuši. Odmah ćemo vam reći kako da sprečite nevolje.

Kako sprečiti da se mastilo osuši u štampaču?

1) Redovno štampanje

Rizik od sušenja mastila raste proporcionalno sa vremenom kada se štampač ne koristi. Najbolji način da sprečite da se mastilo isuši je redovno štampanje, čime se glava štampača redovno kreće, što značajno smanjuje rizik od isušivanja mastila. Čak i jedan otisak nedeljno je dovoljan ako koristite sve boje za štampu.

2) Postavite štampač na odgovarajuće mesto

Ne ostavljajte štampač na mestu gde se temperatura menja ili gde je toplije – bilo zbog sunčane svetlosti, radijatora, kamina ili slično. U ovom slučaju, mastilo se suši znatno brže.

3) Pravilno skladištite kertridže

Čuvajte zamenske kertridže na suvom, tamnom mestu na konstantnoj temperaturi. Čuvajte ih u originalnoj, zatvorenoj ambalaži kako biste izbegli izlaganje višku prašine i vazduha, koji takođe imaju efekat sušenja na kertridže.

4) Ne gomilajte zalihe

Istekli kertridži mogu otežati štampanje. Oni su često uzrok mnogih manjih kvarova na štampaču. Stoga kupujte samo onoliko kertridža koliko možete da koristite i izbegavajte kupovinu kertridža sa isteklim rokom.

5) Razmislite šta želite da odštampate

Ako znate da treba da štampate samo crno-bele dokumente pomoću štampača u boji, a uopšte ne koristite boju, onda bi trebalo da kupite samo crne kertridže. Vaš štampač bi trebalo da radi sasvim dobro ovako, a možda će vam čak i uštedeti novac.

6) Kupite kvalitetne kertridže

Izbegavajte sumnjivo jeftine kertridže iz sumnjivih izvora, kao i dopunjene kertridže. Njihovo vreme sušenja i životni vek u štampaču mogu biti (i obično uvek budu) znatno lošiji od kvalitetnih kertridža. Ako želite da uštedite više, razmislite o kupovini jeftinijih kompatibilnih kertridža umesto originalnih kertridža.

7) Ako štampate malo, kupite laserski štampač

Ako ste povremeni korisnik štampača i često ne odštampate nijednu stranicu danima, ponekad nedeljama, razmislite o kupovini laserskog štampača. Ne morate da brinete da će se mastilo isušiti. Naravno, u poređenju sa inkjet štampačima, laserski modeli su malo skuplji, ali s druge strane, možete uštedeti novac tako što ne morate da bacate pune, ali suve kertridže.

Često postavljena pitanja

Kako da znam koji toner ili kertridž mi je potreban za moj štampač?

Na osnovu modela štampača možete proveriti koji vam je odgovarajući toner ili kertridž potreban. Model štampača najčešće je na prednjoj strani štampača oko tastera ili displeja. Kad ukucate taj broj u deo pretraživanje na veb stranici, ona će vam izlistati odgovarajući potrošni materijal a vi možete odabrati koji vam je potreban.
Ukoliko i dalje niste sigurni, najbolje da otvorite štampač i proverite oznaku na samom toneru ili ketridžu koji se već nalazi u vašem štampaču.

Ako imate bilo koja pitanja ili tražite savet, slobodno nazovite nas na sledećim brojevima:  +381 65881 8585 ili +381 24 541 523

Kako se naručuju proizvodi?

Svaka narudžbina mora da bude u pismenom obliku zbog tačnosti podataka.

Nakon što ste željene artikle stavili u korpu, kliknite na Korpu gore u desnom uglu. Prilikom poručivanja artikala iz korpe, potrebno je da unesete Vaše podatke: ime i prezime, ulica i broj, mesto isporuke, broj telefona i email adresu. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost podataka! Pored unetih podataka, treba da odaberete način dostave i način plaćanja.

Ako želite da račun glasi na firmu izaberite "DA" kod Informacije za naručivanje. 

U mogućnosti ste da željene artikle naručite i putem email-a office@tonerdiskont.rs ili preko telefona tel:+381 24 541 523, mob:+381 65 881 8585

Kako se preuzimaju naručeni artikli?

a) Dostava na kućnu adresu preko kuriske službe

Nudimo Vam 2 vodeće kurirske službe: City Express i Daily Express!!!

Omogućili smo izbor kuriske službe - kako bismo zadovoljili potrebe naših klijenata.

Kuriri isporučuju paket na Vašu adresu koju ste uneli prilikom naručivanja. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi navedenoj u porudžbini. Molimo Vas da obratite pažnju na tačnost Vaših podataka u porudžbini kako bismo obezbedili tačnu i pravovremenu isporuku na željenu adresu.

PAKETOMAT - Dexpress - Tu opciju imate kada izaberete Daily express za kurirsku službu. Vi morate svakako da date vašu adresu, i taj dan kada Vam šaljemo paket, dobijete jednu poruku, sa linkom, gde možete preusmeriti Vaš paket na paketomat. Paket možete preuzeti u roku od 48 sati. 

PARCEL SHOP - City Express: Ne morate čekati kurira, usluga paket shop vam pruža fleksibilnost i štedi vreme. Mogućnost preuzimanja paketa u vreme kad Vam odgovara. Prilikom narudžbine Vi svakako unesite Vaše podatke za slanje. Pre isporuke dobijate poruku od City Express-a sa linkom Vaše porudžbine pomoću kojeg možete preusmeriti paket na Parcel shop u Vašoj blizini i preuzeti pošiljku kad imate vremena u 48 sati.

b) Sopstvena dostava

Ako imate ugovor sa drugom kurirskom službom, možete dati nalog za svoju kurirsku službu, samo javite nam Vaš zahtev, kako bismo pripremili robu za preuzimanje. Tel: +38165-8818-585Radno vreme kancelarije (kada može vaša kurirska služba da preuzme paket) ponedeljak- petak od 08 do 16h časova. 
 

c) Lično preuzimanje

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici. Radnim danima od 08 do 16h časova. Samo GOTOVINSKO plaćanje!
Molimo Vas da se najavite na broj: +38165-8818-585 kako bismo pripremili robu na vreme.

Kako može da se izvrši plaćanje naručenog artikla?

Za kupovinu putem naše internet prodavnice moguća su 4 načina plaćanja:

PLAĆANJE POUZEĆEM - Plaćate kuriru kod preuzimanja paketa.

Posle predate narudžbine dobijete obaveštenje sa informacijama i identifikaciom narudžbine preko e-maila, ali isplatu vršite u momentu kada Vam kurir isporučuje paket. Molimo Vas da budite ljubazni i spremite tačan iznos novca za slučaj da kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur. 

BANKOVNI PRENOS ZA PRAVNA LICA – plaćanje virmanom za pravna lica

Plaćanje vršite na osnovu predračuna ili potvrde o narudžbini koju dobijete nakon potvrde narudžbine. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine / predračuna. 
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.

M-BANKING / E-BANKING – plaćanje za FIZIČKA LICA

Iznos iz potvrde o narudžbini plaćate on-line preko Vašeg E ili M-bankinga. Za poziv na broj dovoljno je da unesete broj narudžbine.
Broj našeg tekućeg računa:  OTP banka Srbija a.d. 325-9500700025310-22.
Uplate proveravamo više puta preko dana, ako vaša uplata stigne do 14h, robu šaljemo istog dana. 

PLATNA KARTICA – plaćanje sa karticom unapred

Plaćanje odmah prilikom narudžbine putem Vaše platne kartice – brzo i jednostavno. Prilikom kupovine, sigurnost Vaših podataka garantuje OTP banka Srbija AD, ceo proces naplate se obavlja na stranicama OTP banke koji obezbeđuje online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici uopšte nisu dostupni nama. 3D Secure smanjuje rizik potencijalne zloupotrebe Vaše platne kartice. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljlive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografkse tehnologije.

Koja je cena dostave?

Cena dostave zavisi od težine paketa i od kurirske službe koju izaberete. Kod svakog proizvoda je naznačena približna težina jednog proizvoda. Pored toga možete pogledati i troškove dostave klikom na dugme: 

Na osnovu tih informacija možete izračunati cenu dostave koji se inače svakako pokazuje i u vašoj korpi.
Tačne cene dostave možete pogledati detaljnije u stavci Dostava u gornjem meniju. 

Da li postoji mogućnost za lično preuzimanje naručenog artikla?

Moguće je lično preuzimanje artikala u našoj kancelariji u Subotici radnim danima od 08 do 16h časova, na adresi Samoborska 48. Potrebno je na vreme najaviti Vaš dolazak kako bismo pripremili robu na vreme. Molimo Vas da ponesete sa sobom tačan iznos gotovine.

Molim Vas nazovite nas na broju : +381-65-8818-585.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.